Ik werk in…

Ga verder

De inhoud van de site wordt gewijzigd op basis van je type bedrijf 

Unilever werkte samen met boeren en duurzaamheidsexperts zoals de Rainforest Alliance, Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO) en de Fairtrade Foundation om de Unilever Sustainable Agriculture Code (USAC) op te stellen. Onze leveranciers zijn verplicht te voldoen aan de voorwaarden van deze code, wat betekent dat ze verplicht zijn duurzaam te werk te gaan op hun boerderijen. De code bestrijkt 11 gebieden van duurzame landbouw, bijvoorbeeld bodemkwaliteit, waterverbruik en biodiversiteit. We controleren of onze boeren zich aan de voorschriften houden door het gebruik van zelfrapportages en controles.

We weten dat een geweldige smaak begint bij geweldige ingrediënten en het is onze ervaring dat de beste ingrediënten ontstaan uit duurzame omstandigheden. Dat vond Richard Hellmann ook. Dat is de reden dat hij gebruikmaakte van de allerbeste ingrediënten die hij kon krijgen toen hij zijn eerste blue ribbon mayonaise produceerde. De Blue Ribbon staat voor een kwaliteitsproduct en is uitgegroeid tot het iconische symbool van Hellmann’s Mayonaise.

Onze toewijding aan de “Blue Ribbon Quality” en eerlijke ingrediënten is de reden dat we gebruik maken van vrije uitloop-eieren. We gaan op het gebied van duurzaamheid tot het uiterste, zodat jij de gasten de beste kwaliteit en een bijzonder product kunt bieden. Niet alleen omdat we denken dat deze aanpak onze mayo nog lekkerder maakt, maar omdat we vinden dat dit de juiste manier is om te ondernemen.