Ik werk in…

Ga verder

De inhoud van de site wordt gewijzigd op basis van je type bedrijf 

De wereld is nog nooit zo gek geweest van eten – mensen kijken meer televisieprogramma’s over eten dan ooit, bloggen en tweeten erover en scheppen op over eten. Overal ter wereld liken, sharen en hypen mensen hun eetervaringen. We zijn geobsedeerd door eten.

Maar in de keuken is de obsessie met eten net even anders. Wij vinden het belangrijk wat onze leveranciers in het eten stoppen, waar het vandaan komt en wie het heeft geteeld. We vragen ons af hoe voedzaam het is en streven naar het bereiden van maaltijden die zoveel mogelijk mooie smaken bevatten – maar dat mag nooit ten koste gaan van de planeet.

Het vraagt veel energie om de moderne foodie bij te benen. Als je samenwerkt met Hellmann’s kan er op dat gebied iets heel moois ontstaan. Omdat wij niet alleen de lekkerste mayo maken, maar er ook zijn om jou en je menu te helpen ontwikkelen. Zodat je altijd meebeweegt met de trends. Met de tips van chefs en de inzichten van gasten inspireren we je onderneming. Zo kunnen we samen geweldige resultaten behalen.

Eerst en vooral willen we ervoor zorgen dat we je kunnen helpen gerechten van de hoogste kwaliteit te serveren aan je gasten. Iedere dag opnieuw.

We weten dat dit voor jou het belangrijkst is. En dat maakt het belangrijk voor ons. Omdat Hellmann’s schouder aan schouder staat met de chefs.

Ons erfgoed

1903

1903

Al op zijn veertiende koesterde de jonge Richard Hellmann een grote liefde voor goed eten tijdens zijn betrekking als leerling bij een plaatselijke voedselmarkt. Maar hij werd pas echt succesvol nadat hij verhuisde naar New York.

1913

1913

Hier begon Richard, samen met zijn vrouw Margaret, de eerste Hellmann’s delicatessewinkel.

1920

1920

De deli aan Columbus Avenue op Manhattan zou de geboorteplaats worden van het huidige Hellmann’s. Hier maakten Richard en Margaret voor het eerst hun legendarische mayonaise, waarbij ze alleen gebruik maakten van de allerbeste ingrediënten.

1925

1925

Richard en Margaret perfectioneerden het recept voortdurend. Tegenwoordig staat de kenmerkende blue ribbon van Hellmann’s nog altijd voor die kwaliteit en toewijding. Uit trots op zijn product, bond Richard het typerende blauwe lint om de producten van de allerhoogste kwaliteit. Deze blue ribbon-standaard is nog altijd verbonden met alles wat we nu doen.

2018

2018

105 jaar later is Hellmann’s het grootste mayonaisemerk ter wereld – een merk dat nog altijd toegewijd is aan de beste smaak en de beste ingrediënten.