4 tips om je in te schrijven op een leveringsplatform | Unilever Food Solutions
Menu

Ik werk in…

Ga verder

De inhoud van de site wordt gewijzigd op basis van je type bedrijf 

1. Maak een korte beschrijving van uw zaak. Denk aan:

  •  Type keuken
  •  Afhaalmaaltijden
  • Hoe lever en/of maak je afhaalmaaltijden?
  • Openingsuren
  • Telefoonnummer

2. Foto

Vergeet niet om een aantrekkelijke foto van goede kwaliteit te plaatsen van uw zaak. Het is het eerste beeld dat klanten van je zaak zullen zien, en je maakt maar één keer een eerste indruk...

3. Vergeet je aanbod niet te updaten op je website of Facebook-pagina

Je klanten vinden zo gemakkelijk alle informatie terug die ze nodig hebben om te zien welke gerechten ze kunnen afhalen of bestellen. 

4. Bereid een FAQ voor (veelgestelde vragen): 

Speel in op veelgestelde vragen zoals: "Lever je het hele menu al? Welke hygiënemaatregelen neem je? Hoe lang duurt het voor de bestelling bij de klant is?". 

Op zoek naar meer tips en info?

Op zoek naar meer tips en info?

Heb je nog bijkomende vragen of wil je gepersonaliseerde info? Neem dan contact op met je vertegenwoordiger of contacteer onze Customer Service. Ons team staat altijd klaar om chefs te helpen, zeker in deze periode!