This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.
1. Wat te promoten
Briefings tussen keukenpersoneel en zaalpersoneel zijn belangrijk. Het helpt je te begrijpen wat je tijdens jouw shift kan aanbieden. Bekijk deze video om verschillende tips en trickx te leren om jouw bediening te kunnen verbeteren.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.
2. Wanneer promoten
Je moet de stemming aan de tafel kunnen aanvoelen om te weten wanneer je jouw pitch moet inzetten. In deze video bespreken we de signalen waarop je moet letten om op het juiste moment de beste aanbevelingen te kunnen doen.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.
3. Hoe promoten
In deze video bespreken we de beste manieren om bepaalde producten te promoten en in welke fase van een maaltijd. Kijk hoe je het best de stemming van een tafel kunt lezen.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.
4. Terugkerende bezoeken krijgen
Terugkerende gasten zijn zeer waardevol voor een restaurant. Deze video gaat dieper in op het belang van het erkennen van elke terugkerende gast en hoe je van nieuwe gasten vaste klanten kunt maken.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.
5. Belangrijke aanbiedingen
Om aanbevelingen te kunnen doen aan jouw gasten, is het belangrijk om te weten wat je aanbod is. Bekijk deze video om te zien hoe je jouw belangrijkste aanbod het best kunt presenteren.