Menu

Bekijk hier onze meestgestelde vragen en antwoorden over 'Codes en punten'.

1. Wanneer kan/zal ik mijn geschenk ontvangen?

Dus, je hebt gespaard voor die langverwachte geschenken en wil weten wanneer ze geleverd worden? Cadeaubestellingen worden één keer per week verwerkt en worden volgens onderstaand schema verzonden:

  • Je bestelt geschenken in week 0
  • Dan verwerken wij de order in week 1
  • Je ontvangt jouw geschenken in week 2

Alle cadeaus worden apart van je bestelde producten verzonden.

2. Ik zie mijn punten niet meer?

Geen paniek! Jouw punten gaan niet zomaar verloren. Mogelijke verklaringen:

  • Je logt in met een nieuw toestel? Het duurt even om het puntensaldo in te laden. Probeer een keer de pagina te “vernieuwen/refreshen”
  • Kan het zijn dat je eerder steeds hebt ingelogd onder een andere account? Dan zullen op dit account jouw gespaarde punten staan.
  • Je hebt al enkele geschenken in jouw winkelmandje, waardoor jouw punten gebruikt zijn, ook al heb je dit winkelmandje nog niet bevestigd.

Je ziet nog steeds jouw punten niet? Neem even met ons contact op via cooksave@smidt-imex.com

3. Ik heb een blanco/onleesbare stickercode?

De sticker werd onbedrukt aangeleverd? Of de code is slecht gedrukt en dus onvoldoende leesbaar? Maak een foto en stuur deze door naar cooksave@smidt-imex.com. Wij zullen de misgelopen punten toekennen.

4. Mijn code werkt niet of is ongeldig?

  • Het systeem is hoofdlettergevoelig. Graag de codes ingeven met cijfers en hoofdletters.
  • Soms lijken leestekens op elkaar: bijvoorbeeld 0 (nul) en O (hoofdletter o), G en 6, V en U
  • Iemand (jij of een collega) heeft de code reeds ingegeven. Elke code is uniek en slechts eenmaal te registeren.
  • Indien bovenstaande redenen geen oplossing bieden, mag je contact opnemen met cooksave@smidt-imex.com. Zij zullen onderzoeken of er een technische fout zit op de code.

5. Waarom hebben bepaalde varianten hebben wel een code on pack en andere niet?

Het klopt dat er slechts een selectie van de items deelneemt aan de Cook & Save-actie d.m.v. stickers. De meeste van de andere producten nemen deel aan de Cook & Save-actie, als je ze bestelt via de webshop. Op de website (onder: www.unileverfoodsolutions.nl/producten.html staat bij elke referentie duidelijk vermeld hoe je de punten kunt sparen. 

6. Hebben de punten een vervaldatum?

Ja, de punten zijn slechts geldig tot de vervaldatum van de actie. Deze staat steeds duidelijk vermeld op de eerste pagina nét na het inloggen op de website.

7. Kunnen jullie punten overdragen naar een ander account?

Wij kunnen punten overzetten naar een ander account. Hiervoor vragen we wel steeds eerst contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger. Hij zal ons de opdracht doorgeven. Zo zijn we zeker dat wijzigingen aan accounts steeds gebeuren met medeweten van/in opdracht van de eigenaar.

8. Waar kan ik de Cook & Save voorwaarden terugvinden?

Je kan hier alle informatie terugvinden.

9. Met wie moet ik contact opnemen als ik geen antwoord vind op mijn vragen?

Geen antwoord op je vraag gevonden? Je kan Unilever Food Solutions bereiken via e-mail UfsBe.Services@unilever.com en telefonisch op het nummer 0800 16 121. Uiteraard is je vertegenwoordiger het visitekaartje voor al je vragen.