Menu

Bekijk hier onze meestgestelde vragen en antwoorden over 'Login problemen'.

1. Ik kan niet meer inloggen

Dit kan verschillende redenen hebben: 

  • Je weet zeker dat jouw account geregistreerd staat met dit e-mailadres? Mogelijk vult jouw computer automatisch een verkeerd adres in.
  • Ben je geregistreerd voor de Cook & Save-actie? Dit kan je hier doen.
  • Je probeert in te loggen op de juiste website? TIP: zorg er altijd voor dat je op de website unileverfoodsolutions.be en NIET op de website unileverfoodsolutions.nl staat.
  • Jouw wachtwoord is mogelijk te zwak (zie vraag 2: wachtwoord instellen)
  • Indien geen van bovenstaande redenen een oplossing bieden, neem dan contact op via cooksave@smidt-imex.com

2. Waar kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Jouw wachtwoord kan je hier aanpassen of wijzigen.

3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

De eenvoudigste manier om je wachtwoord te achterhalen, is door het te resetten. Vul gewoon je e-mailadres in op de wachtwoord herstelpagina en je kunt binnenkort weer inloggen. 

4. Het lukt mij niet om een nieuw wachtwoord in te stellen

Een wachtwoord moet, uit veiligheidsoverwegingen, voldoen aan onderstaande voorwaarden: 

  • Minimaal 8 tekens
  • Combinatie van cijfers & letters
  • Minstens 1 hoofdletter
  • 1 leesteken bevatten, zoals ?!&$ 

Het systeem kan je registratie of login weigeren als jouw wachtwoord hier niet aan voldoet.

5. Ik ben mijn e-mailadres vergeten, wat moet ik nu doen?

Om privacy redenen delen wij geen e-mailadressen. De eenvoudigste manier om te begrijpen welk e-mailadres je heeft gebruikt, is door in te loggen met het e-mailadres dat je denkt te hebben gebruikt op onze website. Als het e-mailadres niet geregistreerd is, zal het systeem volgende aangeven: “Onder dit e-mailadres hebben wij geen account gevonden”, wat betekent dat dit niet het juiste e-mailadres is.

6. Ik blijf problemen hebben, ook al heb ik al bovenstaande tips al geprobeerd

Om je te kunnen helpen, vragen we je om zeker één van volgende zaken te delen:

  • Een screenshot van de foutmelding 
  • Een beschrijving van de foutmelding

Stuur een mailtje met deze informatie naar UfsBe.Services@unilever.com zodat een Customer Service medewerker je verder kan helpen.

7. Kan ik mijn account blokkeren/verwijderen?

Wij kunnen een account blokkeren. Hiervoor vragen we wel steeds eerst contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger. Hij/zij zal ons de opdracht doorgeven. Zo zijn we zeker dat wijzigingen aan accounts steeds gebeuren met medeweten van/in opdracht van de eigenaar.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Je kan Unilever Food Solutions bereiken via e-mail UfsBe.Services@unilever.com en telefonisch op het nummer 0800 16 121. Uiteraard is je vertegenwoordiger het visitekaartje voor al je vragen.