1. Ik kan niet meer inloggen
Dit kan verschillende redenen hebben:
- Je weet zeker dat jouw account geregistreerd staat met dit e-mailadres? Mogelijk vult jouw computer automatisch een verkeerd adres in.
- Ben je nog niet geregistreerd voor de Cook & Save-actie? Dit kan je hier doen.
- Bezoek je de juiste landversie van onze website? Mogelijk ben je niet geregistreerd in België maar in Nederland. Ben je in België geregistreerd voor de Cook & Save spaaractie? Zorg er altijd voor dat je op de website unileverfoodsolutions.be en NIET op de website unileverfoodsolutions.nl staat.
- Jouw wachtwoord is mogelijk te zwak (zie vraag 4: wachtwoord instellen)
- Indien geen van bovenstaande redenen een oplossing bieden, neem dan contact op via ufsbe.services@unilever.com
2. Waar kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Jouw wachtwoord kan je hier aanpassen of wijzigen.
3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
Om privacy-redenen hebben wij geen toegang tot wachtwoorden. De eenvoudigste manier om je vergeten wachtwoord te herstellen, is door het te resetten. Vul gewoon je e-mailadres in op de wachtwoord herstelpagina en je kunt binnenkort weer inloggen. Als dit via deze pagina niet zou werken, kan je ons contacteren op ufsbe.services@unilever.com om het wachtwoord te herstellen.
4. Het lukt mij niet om een nieuw wachtwoord in te stellen
Een wachtwoord moet, uit veiligheidsoverwegingen, voldoen aan onderstaande voorwaarden:
- Minimaal 8 tekens
- Combinatie van cijfers & letters
- Minstens 1 hoofdletter
- Minstens 1 leesteken, zoals ?!&$
Het systeem kan je registratie of login weigeren als jouw wachtwoord hier niet aan voldoet.
5. Ik ben mijn e-mailadres vergeten, wat moet ik nu doen?
Om privacy redenen delen wij geen e-mailadressen. De eenvoudigste manier om te achterhalen welk e-mailadres je hebt gebruikt, is door in te loggen met het e-mailadres dat je denkt te hebben gebruikt op onze website. Als het e-mailadres niet geregistreerd is, zal het systeem volgende aangeven: “Onder dit e-mailadres hebben wij geen account gevonden”, wat betekent dat dit niet het juiste e-mailadres is. Vind je na enkele pogingen nog steeds niet het juiste e-mailadres? Neem contact op met Unilever Food Solutions via e-mail ufsbe.services@unilever.com of telefonisch op het nummer 0800 16 121. Samen met jou zullen ze het juiste e-mailadres proberen te achterhalen.
6. Ik blijf problemen hebben, ook al heb ik al bovenstaande tips al geprobeerd
Om je te kunnen helpen, vragen we je om zeker één van volgende zaken te delen:
- Een screenshot van de foutmelding
- Een beschrijving van de foutmelding
Stuur een mailtje met deze informatie naar UfsBe.Services@unilever.com zodat een Customer Service medewerker je verder kan helpen.
7. Kan ik mijn account blokkeren/verwijderen?
Wij kunnen een account blokkeren. Hiervoor vragen we wel steeds eerst contact op te nemen met jouw vertegenwoordiger. Hij/zij zal ons de opdracht doorgeven. Zo zijn we zeker dat wijzigingen aan accounts steeds gebeuren met medeweten van/in opdracht van de eigenaar.
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Je kan Unilever Food Solutions bereiken via e-mail UfsBe.Services@unilever.com en telefonisch op het nummer 0800 16 121. Uiteraard is je vertegenwoordiger het visitekaartje voor al je vragen.