Menu

 

1. Wie zijn wij?

We helpen chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden, zodat hun klanten blijven terugkomen. We maken ingrediënten die belangrijke tijdwinst opleveren in de keuken, zonder in te boeten aan smaak of geur. En zorgen constant voor nieuwe ideeën en inspiratie voor een fris en verrassend menu. We zijn al sinds 1880 actief in de voedingssector, en dit met sommige van 's werelds bekendste merken: Knorr, Hellmann’s, Lipton en nog vele andere. We werken nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven, in 74 landen. We weten dus hoe moeilijk het is het evenwicht te vinden tussen indruk maken op je klanten en winst maken.

2. Over de webshop

In de Unilever Food Solutions webshop kun je een bestelling ingeven, met het verzoek tot uitlevering door je eigen grossier. Soms hebben we speciale promoties. Wanneer je je bestelling in de webshop ingeeft, dan geef je Unilever Food Solutions toestemming om de bestelling door te sturen aan je gekozen grossier ter uitlevering.

3. Hoe registreer je jezelf

Registreer jezelf door op de login button aan de rechterbovenzijde van de pagina te klikken. Creëer dan je account. Vul het formulier in en bevestig.

4. Hoe werkt online winkelen

Hoe kan ik winkelen in de Unilever Food Solutions webshop? Je voegt producten toe aan de winkelmand op de product overzicht pagina of op de gedetailleerde productpagina. Wat zijn de vereisten om de webshop te gebruiken? Een vereiste om de Unilever Food Solutions webshop te gebruiken, is dat je een ‘bezorgklant’ dient te zijn bij één van onze grossiers. Welke login details heb ik voor de webshop nodig? Je kunt de webshop gebruiken zonder in te loggen of door de login gegevens te gebruiken van je registratie. Het voordeel hiervan is je gegevens worden bewaard voor vervolgbestellingen. Je kunt de webshop ook gebruiken zonder te registreren. In beide gevallen moet je wel ‘bezorgklant’ zijn bij één van onze grossiers. Welke grossiers leveren mijn bestelling voor de UFS webshop uit? De keuzelijst hiervan zie je in de productpagina, waar je je grossier voor de uitlevering kunt kiezen. Ik heb nog geen grossier. Wat kan ik doen? Als je klant wilt worden bij een grossier, neem dan contact op met de desbetreffende grossier.

5. Hoe vind je jouw bestelgeschiedenis?

Om toegang te krijgen tot je bestelgeschiedenis log je in aan de rechterbovenzijde van de pagina. Er staat ‘login’ of je gebruikersnaam als je al ingelogd bent. In dit menu klik je op ‘mijn account’. En in dit gedeelte kun je aan de linkerzijde naar ‘bestelgeschiedenis’.

6. Levering en betaling

Wie bezorgt mijn bestelling? Jouw grossier zal de bestelling leveren. Ook de betaling gaat via hen. Wanneer zal mijn bestelling bezorgd worden? Vaak wordt de bestelling de eerstvolgende zending meegeleverd, maar dit kunnen we niet garanderen. Voor de zekerheid: neem contact op met je grossier. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd wordt? Jouw grossier is verantwoordelijk voor het leveren van je bestelling. Als het niet geleverd wordt, neem dan contact met hen op.

7. De prijzen in de webshop

Welke prijzen zijn van toepassing in de webshop? De prijzen die getoond worden zijn indicatieve prijzen. Deze prijzen zijn slechts een indicatie van een mogelijke verkoopprijs van uw grossier, met als enige doel een inschatting te geven van de uiteindelijke prijs. De echte prijs die je betaalt is onderdeel van de overeenkomst tussen jou en je grossier, en kan in de praktijk dus zowel hoger als lager uitvallen. Voor de voor jou geldende prijzen en leveringsvoorwaarden kun je jouw grossier raadplegen.

8. Retourbeleid

De terugzending van producten zullen behandeld worden door jouw gekozen grossier. Gelieve contact op te nemen met je grossier als u producten wil retourneren. Als u problemen ondervindt, kan u ons bellen op 0800 16 121.

9. Plaatsen van reviews

Wij van Unilever Food Solutions ("UFS") willen graag alles horen over je ervaring met onze producten en waarderen je bijdrage.  Door het plaatsen van een klantenreview op onze website, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

1.       Je bent minstens 18 jaar oud en beschikt over een geldige login en paswoord tot www.ufs.be ("Website")

2.       Je mag alleen een review insturen als je zelf ervaring hebt met het UFS product waarover je schrijft. Per account wordt slechts 1 review over hetzelfde product toegestaan. Een review dient in het Nederlands, Frans of Engels te zijn opgesteld.

3.       Je review mag geen zaken bevatten:

  • waarvan je weet dat ze onwaar, onjuist of misleidend zijn;
  • die inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van derden;
  • die strijdig zijn met wet- of regelgeving, de goede zeden of de openbare orde;
  • die (seksueel) intimiderend, beledigend, discriminerend, aanstootgevend of op enige andere manier als ongepast kunnen worden beschouwd;
  • waarbij je jouw identiteit of verwantschap met iemand anders verkeerd voorstelt;
  • die betrekking hebben op websites, diensten of producten van derden;
  • die de indruk wekken dat een product een effect heeft op een lichaamsfunctie ("gezondheidsclaim") of een ziekte ("medische claim") en/of een niet toegelaten voedingsclaim uitmaken.

4.       Je review kan ons helpen om onze producten nog relevanter te maken voor onze klanten en wordt voornamelijk gepubliceerd op onze Website, maar kan ook elders gebruikt worden, bijvoorbeeld in marketing.

5.       Voor elke review die je instuurt, verklaar je de enige auteur en eigenaar te zijn van de intellectuele eigendomsrechten hierop en verleen je UFS een eeuwigdurend, onherroepelijk, royaltyvrij, overdraagbaar recht en een licentie om deze te gebruiken, te kopiëren, te wijzigen, in zijn geheel te verwijderen, aan te passen, te publiceren, te vertalen, afgeleide werken te creëren en/of deze inhoud te verkopen en/of te distribueren en/of deze inhoud op te nemen in elke vorm, medium of technologie over de hele wereld voor alle doeleinden (inclusief voor marketing- en promotiedoeleinden) zonder tot enige vergoeding gehouden te zijn t.a.v. jou.

6.       Elke review die je instuurt mag naar eigen goeddunken worden gebruikt. Je erkent dat UFS  niet verplicht is om de inhoud vooraf te screenen, hoewel wij ons het recht voorbehouden om de inhoud vooraf te bekijken alvorens deze te publiceren en om inhoud te wijzigen, samen te vatten of te verwijderen die wij, naar eigen goeddunken, beschouwen als een schending van deze voorwaarden of om de leesbaarheid of de algemene kwaliteit van onze website te waarborgen. De beslissing van UFS is finaal.

7.       Ratings en schriftelijke commentaren worden over het algemeen binnen twee tot vier werkdagen gepubliceerd. Wij behouden ons echter het recht voor om reviews om welke reden dan ook te verwijderen of te weigeren. Je erkent dat jij, niet UFS, verantwoordelijk bent voor de inhoud van je inzending.

8.       Alle persoonsgegevens die je in verband met de review meedeelt aan UFS worden verwerkt conform het Unilever privacybeleid, waarvan je de laatste versie terugvindt op www.unileverprivacy.com.  Als je je e-mailadres aan UFS geeft in verband met de review, ga je ermee akkoord dat wij dit e-mailadres kunnen gebruiken om contact met je op te nemen in het kader van je review. Je e-mailadres wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden

9.       In geval van misbruik behouden we ons het recht voor om, zonder voorafgaande kennisgeving en naar eigen goeddunken, je review en desgevallend je account te voorlopig dan wel permanent te verwijderen, zonder hiervoor tot enige compensatie gehouden te zijn.

10.    Klantenreviews helpen ons om deze te verbeteren. Voor klachten of kwaliteitsafwijkingen over onze producten verwijzen we je evenwel graag naar onze service desk, te bereiken via 0800 16 121  (open op weekdagen van 9-17) of te bereiken via info@unileverfoodsolutions.be.